Cairns #3

17 april 2017 - Cairns City, Australië

Vandaag hebben we een relax dagje ingepland! Na alle heftige dagen was iedereen toe aan wat rust en 'vakantie'. Voor Chris en Emmy is vandaag de laatste (volledige) dag in Cairns, dus dat is een reden voor een feestje vanavond! Overdag hebben we bij het zwembad bij de lagoon gelegen, heerlijk op het gras met snacks etc. Na het zwembad zijn we terug gegaan naar het hostel en hebben we ons klaargemaakt voor een hapje buiten de deur. Na het eten zijn we terug gegaan naar de lagoon om drankjes te drinken en spelletjes te spelen voor we weer naar Woolshed gingen. Voor de vierde nacht achter elkaar gingen we voor een drankje naar de stad en komen we om 2/3 uur snachts thuis, oeps! Ik heb het echt zo fijn in Cairns! Vooral omdat we een hele leuke groep mensen hebben hier, mooie erfenissen uit m'n Fraser en Whitsundays tours. Iedereen is heel relaxed en vrij om zijn/haar eigen ding te doen, zo fijn! Ook het stappen is hier echt super leuk, de hele groep gaat lekker los op de dansvloer. Nog een paar dagen genieten hier dus!

1. Brenda:
    17 april 2017
    wat zal het straks weer wennen worden. maar dat duurt nig geniet nog can het mooie vrije leven .
  2. Brigitte:
    17 april 2017
    Heerlijk voor je gelukkig heb je nog een paar weken te gaan
  3. Jeanne Davies:
    17 april 2017
    Geniet er nog maar even lekker van.... eind van de week richting NL toch?
  4. Jeanne Davies:
    18 april 2017
    Ha ha ha.... oh nee, ik vergis me een maand!