Falls tour

19 april 2017 - Cairns City, Australië

Vandaag hebben we weer een auto gehuurd en zijn we met z'n vieren naar de watervallen ten zuiden van Cairns gereden. Eerste zijn we naar de Babinda Boulders gegaan, dit zijn enorme (gladde)rotsen in een soort van waterval, heel mooi! Na de Boulders zijn we doorgereden naar de Josephine Falls. Op deze waterval heb je een natuurlijke waterglijbaan. De weg omhoog was even glibberig als de weg naar beneden, dus dat was een uitdaging! Maar uiteindelijk wel heel gaaf om vanaf te glijden. Later zijn we doorgereden naar de Ellinjaa Falls, Zillie Falls en de Millaa Millaa Falls (hier is de reclame herbal essences opgenomen). Onderweg naar Cairns zag ik de mooiste, felste regenboog ooit, de strepen van de regenboog waren echt zo zuiver! Helaas regende het de hele dag af en aan, maar dat was niet heel hinderlijk omdat we toch nat waren van het zwemmen! Zoals bij fraser zijn we dansend en zingend in onze bikini de watervallen afgegaan! 's avonds zijn we bij P. J. O. Briens een hapje wezen eten en hebben we meegedaan aan de karaoke avond. Na een hoogstaand wannabe - spice girls optreden zijn we voor de laatste avond naar Woolshed gegaan om de laatste uurtjes in Cairns te vieren!

1. Brigitte:
    19 april 2017
    Fantastisch
  2. H Schoffelmeer:
    19 april 2017
    Wat een prachtige plek met mooie watervallen! Een hele mooie laatste dag. Niets meer aan toe voegen.