Terug weg

21 april 2017 - Amsterdam, Nederland

Vandaag was de dag van de terugweg, sochtends heb ik in het hostel m'n tas voor de laatste keer is gepakt. Ik heb veel in Australië achter gelaten, met nog geen 14 kg vlieg ik terug! Mijn eerste vlucht van Cairns naar Brisbane verliep soepel. Ik zat naast een oudere, Duitse, meneer welke mij graag zijn levensverhaal vertelde en de biografie van meerdere Franse artiesten uit de jaren 70/80.. Na de eerste vlucht ben ik op Brisbane airport een hapje gaan eten en heb ik m'n laatste dollars uitgegeven. De tweede vlucht van Brisbane naar Abu Dhabi was minder prettig.. Ik zat opnieuw naast de enthousiaste Duitse meneer (toch knap in een vliegtuig met tig plaatsen..) en een plas-grage mevrouw welke ieder uur haar benen wilde strekken. Ook had ik voor en achter me geluk, op beide stoelen zaten krijsende kinderen welke echt vanuit hun tenen lieten horen dat ze het er niet mee eens waren. Na de zoveelste plas pauze van m'n buuf heb ik haar gevraagd of ze van stoel wilde wisselen waardoor ik aan het raam kon zitten en nog een beetje slapen kon, gelukkig stemde ze daar mee in! De laatste vlucht heb ik veel films gekeken waarna ik weer in Amsterdam landde. Na de landing stond Madelon mij bij de slurf al op te wachten, zo leuk om weer een bekend gezicht te zien! Na het ophalen van m'n tas werd ik weer verrast.. Iris, Marloes en Jasmijn stonden met een 'welkom thuis ellen' bord mij op te wachten, super! Na een lekker borreltje op Schiphol zijn we naar huis gereden. Australië was super!

1. Jeanne Davies:
    22 april 2017
    Fijn dat je weer veilig thuisbent! Nu ff lekker relaxen en wennen aan thuiszijn ;-) Xxx
  2. Astrid:
    Welkom thuis Ellen
    Ik hoop dat je weer een beetje kunt wennen in ons koude kikkerlandje. Bedankt voor de mooie verhalen en foto's. Heb ervan genoten. Fijn weekend en tot heel snel Xxx
  3. Anjo Wolters:
    22 april 2017
    Fijn dat je weer veilig bent geland, veel succes met wennen aan ons klimaat en geniet van je laatste vrije dagen, tot volgende week,