Katoomba #3

10 maart 2017 - Katoomba, Australië

Vandaag zijn met met z'n vieren, Thomas², Jocelynn en ikzelf, naar de glow worm tunnels gegaan. Vanaf ons hostel was dat ruim een uur rijden waarvan een half uur over een 'Mario kart' circuit off road, vol met gaten en stijle wanden. Echt super cool om over te rijden en fijn als je veilig en met een hele auto aankomt ;). Vanaf de parkeerplaats was het een pittige wandeling richting de tunnel waarbij we een aantal grote rotsen getrotseerd hebben. De tunnel zelf was een 200/300 meter oude trein tunnel waarvan ze de rails 100 jaar geleden weg hebben gehaald. Sindsdien zit de tunnel vol met lichtgevende wormen (zolang je rustig bent en er geen licht aanwezig is). In het begin ben je met ieder groen puntje in de pikdonkere grot heel blij, maar toen we langer wachtte ontstond er een hele sterrenhemel aan groene puntjes. Echt zo mooi! Op de terugweg zijn we nog langs een aantal mooie uitkijk punten gereden en daarna ben ik op de trein gestapt opweg naar Sydney! Thomas² en Jocelynn hebben me gezellig uitgezwaaid, ik ontmoet hier iedere dag zulke leuke en lieve mensen! Tot nu toe vind ik Australië echt zo fijn!

1. Hennie:
    10 maart 2017
    Wat fijn dat je leuk gezelschap treft en dat je het zo naar je zin hebt. En een gratis cursus off road erbij. Top ! XXX mama
  2. Marianne:
    10 maart 2017
    Gelukkig heb je niet gegild in het donker
  3. Anjo Wolters:
    10 maart 2017
    wat super dat je het zo naar je zin hebt, volgens mij wil je niet meer terug, wel doen hoor,
  4. Leonoor:
    11 maart 2017
    El wat goed dat je het zo fijn hebt! Leuke verhalen om te lezen!