Gestrand in Hervey Bay #2

1 april 2017 - Torquay, Australië

Vandaag zijn we van ons appartement van de afgelopen dagen (Jade Waters Luxury Apartments) verhuist naar Bayshore omdat Jade volgeboekt was. Ons nieuwe appartement is officieel voor 4 personen dus het is vrij knus. De rest van de dag hebben we van het zwembad en het strand genoten. 's middags bleek, helaas, dat de wegen naar het noorden nog steeds niet goed zijn en de bussen niet rijden. Hierdoor mis ik waarschijnlijk mijn survival trip en het is nog maar de vraag of ik optijd in Airlie Beach aanwezig kan zijn voor de Whitsundays trip. De eerst volgende bus welke ik richting het noorden heb kunnen boeken rijdt op dinsdag, tot dan zit ik vast in Hervey Bay. Gelukkig is het weer goed en zijn we met een gezellige groep meiden, we maken er het beste van!

1. Brigitte:
    1 april 2017
    Jammer dat je een deel van je reis moet missen maar ja volgens mij vermaak je je evengoed fijne tijd ❤❤
  2. Gerben:
    2 april 2017
    Zo zie je maar weer je hebt niet altijd alles in eigen hand. Maar zo te horen maak je er het beste van! Geniet er van!