Gestrand in Hervey Bay #1

31 maart 2017 - Torquay, Australië

Vandaag was het weer in Hervey Bay heerlijk. We konden lang van het mooie weer genieten, dankzij de extreme, oncontroleerbare airconditioning op de kamer waren we om 6 uur al wakker door de kou. Na op ons balkon verse pannekoeken te hebben gegeten hebben we de hele dag op het strand en rond het zwembad gehangen. Ook zijn we de hele dag bezig geweest met het (her)plannen van de komende dagen en trips. Door de overstromingen rijden er nauwelijks bussen richting het noorden en we zitten hier 'vast' in Hervey Bay. Gelukkig zijn we met z'n 6en, we maken er het beste van zolang we hier zitten. Het strand van Hervey Bay ligt vol met takken en koraal, (ex)cycloon Debbie heeft hier aardig huisgehouden. Nu we hier met z'n zessen zitten bespreken we, uiteraard, onze fraser trip en medereizigers. Het is zo grappig om te horen dat mensen waarvan je dacht dat ze elkaar mochten elkaar eigenlijk niet waardeerden en gedoogden en stelletjes waar ik jaloers op was vrij ongelukkig met elkaar blijken te zijn! Na een dagje chillen in de zon hebben we samen heerlijk gegeten, spelletjes gedaan en Disney films gekeken.

1. Brigitte:
    31 maart 2017