Gestrand in Hervey Bay #3

2 april 2017 - Torquay, Australië

Vandaag was de laatste dag in Hervey Bay. Na tig telefoontjes bleek de Greyhound nog steeds geen bussen aan te bieden naar het noorden maar de premier bus service wel. Last minute hebben Felicia, Gabrielle en ikzelf een premier bus ticket gescoord welke ons vanavond hopelijk richting Agnes Water brengt! De rest van de dag hebben we lekker bij 't zwembad gehangen en veel van m'n dwarsliggers gelezen. Ook heb ik m'n survival tour voor de komende dagen voorbereidt; alle boodschappen zijn gedaan en m'n tas is gepakt. Vanavond komen we rond 01:00 in ons hostel aan en de tour vertrekt om 07:00, strakke planning! Via de mail kreeg ik te horen dat er slechts 4 mensen mee doen met de survival tour van morgen, een klein clubje. Na al het geregel zijn we een ijsje wezen halen bij planet 72 waar ze 72 smaken ijs aanbieden. 's avonds hebben we voor ons laatste groeps avondmaal bij Aquavue gegeten. Een mooie strandtent met een tafeltje aan de rand van het strand, super leuk! Na het eten hebben we de week samen afgesloten bij planet 72 :).

1. Brigitte:
    2 april 2017