Airlie Beach #1

6 april 2017 - Airlie Beach, Australië

Vandaag ben ik 's ochtends richting Airlie Beach vertrokken met een 9,5h durende busrit. Tot op het laatste moment is het onzeker of de bussen rijden ivm de conditie van de wegen en alle overstromingen. Ook de conditie van Airlie Beach is slecht, de orkaan heeft hier veel schade aangebracht en de elektriciteit doet het nog steeds niet overal. Gabrielle en Felicia hebben me vandaag uitgezwaaid en we zien elkaar waarschijnlijk in Airlie Beach, na m'n Whitsundays trip, weer terug! Het is zo bijzonder hoeveel mensen je hier ontmoet en iedereen een klein deel van je reis mee maakt! Ik heb hier met veel mensen gereisd waarmee ik in Nederland niet zo snel mee zou optrekken. Toch heb je met iedereen raakvlakken welke je van te voren niet had zien aankomen. Omdat iedereen ongeveer dezelfde dingen doet langs de oostkust kom je tijdens je trip zonder het te plannen veel mensen tegen welke je in eerdere steden/hostels ook gesproken hebt. Toen ik gisteren terugkwam van m'n super gave maar vermoeiende survival trip voelde het echt als thuiskomen bij Gabrielle en Felicia, heel bijzonder. De komende nacht slaap ik, hopelijk, in Airlie Beach waarna ik morgen op de 3D/2N Whitsundays trip stap. Ik ben heel benieuwd naar Whitsundays en mn mede reizigers :).

1. Hennie:
    6 april 2017
    Gelukkig ben je al voorgebruind voor Whitsundays. Heb wat foto's op internet gezien, prachtig.