Survival #3

5 april 2017 - Agnes Water, Australië

Vandaag is onze laatste dag op het eiland. Na de spelletjes en het late opblijven van afgelopen nacht hebben we het vandaag rustig aan gedaan. We hebben gezellig gekletst, de nieuw komers (welke de komende dagen blijven) met een potje beerpong verwelkomt, gezwommen en in de hangmatten gelegen. Rond 15:00 werden we door de LARC weer opgehaald en naar Agnes water gebracht. In Agnes aangekomen hebben we afscheid genomen en ben ik terug gegaan naar m'n hostel, cool bananas. Ik heb echt genoten van de survival trip de afgelopen dagen, het was zo relaxed! De trip is me beter bevallen dan ik van te voren had ingeschat, door alle weersomstandigheden waren we maar met een kleine groep. De groep bestond uit een 20 jarige Brit, Tom, en 2 Duitse vriendinnen (19&20) Anika en Friea. Iedereen was hartstikke aardig en de tour leider, Sergio, was ook super fijn en deed z'n best zodat iedereen zich comfortabel voelde. Terug gekomen in Agnes water ben ik weer herenigd met Gabriella en Felicia. Ze zitten nog steeds in cool bananas en ik kon bij hen op de kamer slapen. 's avonds hebben we samen gegeten en in 't hostel muziek geluisterd. Morgen ga ik, als 't goed is, met de bus richting Airlie Beach voor m'n Whitsundays trip van vrijdag. Ik ben benieuwd of de bussen rijden en wat cycloon Debbie van de Whitsundays overgelaten heeft..

1. Jeanne Davies:
    5 april 2017
    Geweldig! Die naam alleen al klinkt goed 'Cool Bananas' :-)
  2. Hennie:
    5 april 2017
    Wat een mooie verhalen en prachtige fotos. Die twee pelikanen met dat kleintje en het strand bij zonsondergang !Fantastisch wat je allemaal meemaakt en ziet. Niet een beetje jaloers.
  3. Brigitte:
    5 april 2017
    Geweldig jouw verhalen super leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt veel plezier met het vervolg van je reis