Survival #2

4 april 2017 - Middle Island, Australië

Vandaag werden we rond 9h relaxed wakker. Alle activiteiten welke we op het eiland doen zijn afhankelijk van de getijden. Bij ep kunnen we vis vangen, kayakken, naar de vuurtoren, naar grotten, oesters eten en hiken. Bij vloed kunnen we zandboarden, krabben vangen, motorboten en zwemmen. De sfeer is echt heerlijk hier, alles wat we hier doen is eigen keuze en we beginnen iedere activiteit met een shot wodka, goon of cider. Op de tweede dag van de survival trip zijn we met de kayaks naar een ander eiland gekayakt waar we een wandeling richting de vuurtoren hebben gemaakt. De wandeling bestond uit een paar heftige rotspartijen waar we over en doorheen moesten klimmen. Onderweg zijn we in een rots geklommen waar we rots oesters gegeten hebben. Nadat we terug waren zijn we met de motorboten richting een zandverstuiving gegaan. Op de zandverstuiving zijn we wezen zandboarden waarna je 10/15m door schiet op het water, zo gaaf! Uiteindelijk zijn we geëindigd met een 'treintje' naar beneden, man-o-man wat gaat dat hard! Op de terugweg hebben we ook nog een krab gevangen. Na de activiteiten zijn we bij 't kampvuur gaan zitten waar we gegeten en gedronken hebben. Na het eten hebben we een potje beerpong gespeeld, Tom en Freia tegen Anika en mijzelf. Na een 3:1 overwinning moesten Tom en Freia de nacht in de hangmat slapen. Om het verlies enigzins te verzachten hebben we tot 02:00 kaartspelletjes gespeeld en gekletst.

1. Naomi van der Reep:
    Ik ben zo jaloers
  2. Annet:
    4 april 2017
    Geweldig dat je de trip nog hebt gehaald! Echt super vette activiteiten, het lijkt me echt ongelofelijk leuk en gezellig waar je nu bent. Ik vind het echt super stoer dat je zo die oesters eet en krabben vangt.
  3. Gerben:
    4 april 2017
    Met een sleetje van een sneeuwhelling was als kind heel leuk. Nu ga je lekker van een zandhelling de zee in, in Australië. Ook leuk :-) Supergaaf Ellen!
  4. Danielle:
    8 april 2017
    Super leuk. Wat je allemaal op een dag kunt doen he!