Byron Bay #2

14 maart 2017 - Byron Bay, Australië

Vandaag begon regenachtig, de komende weken is er veel regen en stormachtig weer aan de oostkust voorspelt helaas. Deze eerste regenachtige ochtend heb ik besteed aan een aantal regel dingen voor de test van m'n reis. Ik heb bus tours tussen plaatsen met de Greyhound geboekt, m'n Fraser Island tour een halve week vervroegd en een 'survival tour' geboekt. De survival tour is een soort Expeditie Robinson in het klein, een groep mensen worden 3 dagen op een eiland gedropt waar we moeten (over)leven van de spullen die daar aanwezig zijn, uniek! Na het regelen trok het weer aan het einde van de middag jij en ben ik met Karin naar het strand gegaan waar we heerlijk hebben liggen zonnen en ons voorbereid hebben op de surfles van morgen ochtend, dat belooft heel zwaar te worden! Savonds was er een BBQ geregeld in het hostel, tijdens het eten was de sfeer super fijn en kletste iedereen met elkaar. Dat is echt uniek hier, iedereen heeft het gewoon leuk met elkaar! De sfeer was zoveel beter dan de afgelopen avond! Morgen hebben we om 8:15 onze eerste surfles geboekt, ik ben heel benieuwd hoe zwaar dat is!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. VriendeninNamibie2018:
    14 maart 2017
    Dat is mooi Ellen, drie dagen van het land leven......slakken,mieren en ander klein grut!
    Gelukkig ben jij een makkelijke eter en hou je niet van luxe als cheese cake en mooi opgemaakte drie gangen maaltijden!