Cairns #2

14 april 2017 - Cairns City, Australië

Vandaag was de eerste volledige dag in Cairns. 's ochtends ben ik met Amra en Ronja meegegaan om hun skydive landing te bekijken. Na de skydive hebben we een 8 persoons auto geregeld voor morgen om naar Cape Tribulation te rijden. Omdat ik, nog steeds, de enige 25+er ben ben ik weer de sjaak om te rijden. Best spannend, ik heb nog nooit zo een groot busje gereden, laat staan met 7 passagiers! Na het regelen van de auto zijn we naar de lagoon in Cairns gewandeld. De lagoon is me een beetje tegen gevallen, het ziet er alles behalve sprookjes achtig uit. Naast de lagoon heeft Cairns, net als Brisbane, een zwembad in de stad dat is wel heel mooi! Voor de rest is Cairns een schattig stadje met veel (hele donkere) aboriginals (welke de hele dag dronken rond dwarrelen en mensen lastig vallen). Naast de auto voor morgen hebben we ook een duik trip naar the great barrier reef Geboekt voor zondag, zo veel zin in!! 's Avonds hebben we bij ons hostel, Mad Monkey's, gegeten en spelletjes gespeeld.

1. H Schoffelmeer:
    14 april 2017
    Ah, je mag weer rijden ! Net gelezen over Cape Tribulation, tropisch regenwoud aan de kust, dat moet ook heel mooi zijn en dik de moeite van het rijden waard. Wat leuk dat je nog gaat duiken ! Ben benieuwd hoe je dat vind; eenmaal onder water weet je weer hoe alles gaat ( is mijn ervaring). Veel plezier