Hervey Bay #1

22 maart 2017 - Hervey Bay, Australië

Tijd om Noosa te verlaten en m'n reis te vervolgen naar Hervey Bay! Ik heb echt genoten van Noosa, Noosa is een klein stadje welke min of meer uit een drukke straat bestaan en voor de rest niet veel te doen is. Wel is de natuur rondom Noosa heel mooi, ik heb het geluk gehad deze in de volle regen en en in de volle zon te mogen aanschouwen :). Voor de rest is Noosa vooral een plek om te relaxen, overdag bij het zwembad en 's avonds, als het minder warm is, de stad in om een ijsje te halen. Heel relaxed! Hervey Bay, mn volgende bestemming, is een iets groter stadje met minder natuur. Na een bustocht van 6 uur ben ik in Hervey Bay aangekomen en ben ik naar m'n hostel, Flashpackers, gegaan. Het hostel is best groot maar op dit moment zijn er niet veel gasten. Ik heb een 4 persoonskamer voor mij alleen, dus ruimte zat! Doordat het hostel zo leeg is is de sfeer hier niet zo levendig en is er weinig aansluiting, dat vind ik wel heel jammer. Vandaag was dan ook voor het eerst dat ik echt een maatje miste, iemand waar ik even lekker relaxed tegen aan kon kletsen.Wel heb ik een heel mooi zwembad gespot waar ik de komende dagen, als de zon schijnt, heerlijk gebruik van ga maken! Savonds heb ik een pastatje gemaakt en met Iris geskyped :).