Katoomba #1

8 maart 2017 - Katoomba, Australië

Vandaag ben ik na een koffietje met Karlijn vanuit het wake up! hostel met de trein naar Katoomba gereden. In Katoomba hebben Thomas, Jocelynn en ik een 4 persoonskamer geboekt voor twee nachten met eigen badkamer. Heerlijk om even niet op je spullen te hoeven letten! De trein naar Katoomba duurde ruim 1,5 uur waarbij je door de natuur rondom Sydney reist, heel groen allemaal! In Katoomba zelf kan je verschillende hikes door de Blue Mountains doen. Vandaag was het helaas heel erg mistig en regende het af en toe, toch konden we vandaag al een 3 uur durende hike doen door het regenwoud. De hike eindigde met 'the giant stairs', nou dat hebben we geweten.. Een half uur volop een steile trap beklommen! Wel was het heel mooi om de three sisters, watervallen en het regenwoud te zien. Een heerlijke dag weer! In de avond zijn we een pizza wezen eten, biertjes wezen drinken en hebben we gepoolt. Hopelijk is het morgen droger weer zodat we van het uitzicht op de Blue Mountains kunnen genieten.