Sydney#1

7 maart 2017 - Sydney, Australië

Vanochtend ben ik aangekomen in een grauw en regenachtig Sydney. De bustocht viel me alleszins mee, ik heb aardig goed kunnen slapen waardoor ik de dag meteen fit kon beginnen. In de kamer in het Wake Up! hostel kwam ik meteen Karlijn tegen. Samen zijn we de regen getrotseerd om in de Darling Harbor een Lindt-taartje te gaan eten, caramel sea salt cake. Na het taartje ben ik met Petra, een ander Nederlands meisje, met de ferry richting Marly Beach vertrokken waar we de rest van de middag tussen de buien door gewandeld hebben. Op de terugweg op de ferry zaten we heerlijk voorin tot er een zoute vloedgolf voorbij kwam, in 1 sec iedere draad aan ons lijf zeik nat.. Gelukkig was het buiten warm genoeg! Terug in het hostel heb ik even een wasje gedraaid en met Karlijn gekookt. Vanavond gaan we met z'n drieën naar de sidebar onder het hostel waar ze live muziek aanbieden.

1. Astrid:
    7 maart 2017
    Jeetje Ellen wat een belevenissen. Erg leuk om te lezen dat je al zoveel nieuwe mensen hebt ontmoet. Gaaf hoor. We hoeven niet bang te zijn dat je je eenzaam voelt in het verre Australië. Je verslagen zijn heel leuk om te lezen. Ga zo door. Veel plezier maar weer en ik zie nu al uit naar je volgende verslag !!
  2. Rob:
    7 maart 2017
    Klinkt allemaal goed Ellie. leuke verslagen en mooie foto's. Keep up the good work in the land down under. Dikke kus.
  3. VriendeninNamibie2018:
    He Ellen,
    ga je ook over de boog van de brug lopen?
    Volgens mij is daar een excursie voor !
    (Niet doen bij hoogtevrees )
  4. Ellen:
    7 maart 2017
    Paps! Ik hev gekeken voor de excursie idd maar daar ben je ruim €100 voor kwijt, ik denk dat ik leukere dingen kan doen voor de dat geld :)!
  5. Arjette:
    9 maart 2017
    Vreemd.. het is donderdag en geen Ellen in d'r "hokje". Gelukkig de link van je blog gehad van Els. Wat een mooie verhalen en foto's. Zo krijgen we een stukjes Australië van je cadeau :-) Geniet van je reis en ik kijk al uit naar je volgende verhaal.

Groetjes Arjette.
  6. Danielle: