Noosa #2

20 maart 2017 - Noosa Heads, Australië

Vandaag ben ik heerlijk rustig opgestaan en heb ik relaxed ontbeten bij het zwembadje. Na het ontbijt ben ik met Justine, uit België, de coastal walk van 7/8 km gaan wandelen. Onderweg zijn we zeik nat geregend, gelukkig is dat hier niet zo erg omdat het lekker warm is! Tijdens de loop klaarde de lucht gelukkig wel op zodat we na onze klim van mooie uitzichten konden genieten :). De wandeling zijn we begonnen op sunshine beach en we zijn geëindigd bij main beach waar we een Betty's burger hebben genomen, vanavond weer aan de salade ;). Na de burger zijn we door het shuttle busje van Flashpackers opgehaald en terug gebracht naar het hostel! 's avonds heb ik een salade klaar gemaakt en daarna werd er een 'wijn en kaas'-avond door het hostel georganiseerd. Hierbij waren alle technische apparaten verboden om zo de onderlinge communicatie te verhogen, best een goed initiatief! De hele avond heb ik verschillende mensen gesproken, ook hier ging het contact leggen weer zo soepel en makkelijk :).

1. Brigitte:
    20 maart 2017
    Leuke verhalen en geweldige foto's volgens mij ben je vol op aan het genieten
  2. Anjo Wolters:
    29 maart 2017
    je blijft maar genieten Ellen, heerlijk hoor. Wat een goed idee om alle apparatuur uit te doen, ga ik thuis ook instellen, genietse maar weer,