Noosa #1

19 maart 2017 - Noosa Shire, Australië

Vandaag werden we wakker in een nat, zeik nat Brisbane. Na een ontbijtje bij het hostel hebben we de huur auto terug gebracht en zijn we met de Greyhound richting Noosa vertrokken. Ondanks de regen hebben we het tot nu toe best mazzel met het weer gehad! Afgelopen dagen was het heerlijk wandelweer waar we gretig gebruik van hebben gemaakt, we hebben super mooie hikes kunnen maken en volop van het weer genoten. Vandaag regent het af en aan echt kei hard, een mooie dag om in de bus te zitten! De weersvoorspellingen zijn voor de komende week heel slecht aan de Oostkust, warm en de hele dag regen (weerscijfer: 2). Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt, en anders is het een mooi moment om aan m'n dwarsliggers, welke ik gekregen heb, te beginnen :). In Noosa zelf zitten we in een super mooi hostel, Flashpackers. Na een ochtend reizen hebben we de middag lekker bij het zwembad gehangen en een boekje gelezen, echt een vakantie gevoel! Later in de middag hebben we boodschappen gedaan en daarna een volle groene salade gemaakt en met een wijntje erbij gegeten. Echt een super relaxte dag :)! S avonds zijn we wezen borrelen met Belgische, Canadese en Israëlische meiden. Morgen gaat Karin verder op de Fraser Island tour en begint voor mij weer de zoektocht naar leuke reis maatjes :). Met het Belgische meisje heb ik voor morgen afgesproken om The coastal walk te gaan doen!