Great ocean road #1

3 maart 2017 - Apollo Bay, Australië

Vandaag zijn we met z'n vieren vanuit st. Kilda, Melbourne, vertrokken richting de great ocean road. Met onze Toyota Carolla zijn we eerst naar Torquay gereden, het begin punt van the great ocean road. Bij Torquay hebben we op een picnic tafel in de zon gelunched en daarna zijn we, met een aantal sightseeing tussenstops, richting Apollo Bay gereden. De weg naar Apollo Bay was vol met mooie uitzichten, u-bochten en we waren constant aan het klimmen en dalen. Onderweg hebben we nog een hike gedaan naar de Erskine Falls. In Apollo Bay hebben we het Surfside backpackers hostel geboekt. Dit hostel wordt door een oude vrouw gerund met een papieren administratie. Alles hier is oud, maar knus. Prima plek voor een nachtje! Morgen gaan we verder op the great ocean road Naar het eindpunt, Warrnambool.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hennie:
    3 maart 2017
    Leuk om je even op de foto te zien. Morgen zul je vast hele mooie uitzichten te zien krijgen. Veel plezier ! XXX
  2. Natascha:
    3 maart 2017
    Al zoveel meegemaak in zo'n korte tijd... wat ontzettend gaaf!! Enjoy!! X
  3. Klaas Oudshoorn:
    3 maart 2017
    Hé buuv, goed bezig en heel leuk om je blogs te lezen!
  4. Jeanne Davies:
    Cool!!! Leuk om een soort van mee te reizen :-) :-) xxx
  5. Brenda:
    3 maart 2017
    leuk hoor El . je bent er net en al zo veel gedaan. pffff wordt er al moe van. geniet ervan
  6. Danielle:
    4 maart 2017
    Leuke foto's! Mooi om te zien en te horen dat je het zo naar je zin hebt :D
  7. Jo:
    4 maart 2017
    Zo gaaf om een klein beetje met je mee te reizen. Zo leuk om te lezen allemaal