Melbourne #3

2 maart 2017 - Melbourne, Australië

Vandaag begon de dag met m'n grote vriend M. Igraine.. Het reizen, de rare dagen, het harde kussen en de warme kamer waren te veel triggers. Na wat pillen, uurtjes op bed en een ontbijtje ben ik om 10:30 de free city tour gaan doen. De tour was echt super! We hebben 2/3 uur door Melbourne gewandeld met +/- 25 backpackers uit allemaal verschillende landen, heel leuk ook om mensen met verschillende achtergronden te spreken! Na de highlights van Melbourne zijn we met 7 man bij Chinatown een hapje gaan eten en daarna ben ik terug gewandeld naar m'n hostel. Aan het einde van de middag heb ik met Sabine nog een drankje gedaan en daarna bij Vapianos een hapje gegeten. M'n backpack heb ik daarna opnieuw ingepakt en klaar gemaakt voor het, vroege, vertrek van morgen richting st Kilda, waar de huur auto welke ons gaat begeleiden over the great ocean road staat. Ook heb ik vandaag alles voor Sydney geregeld. Maandag, als we terug komen van the great ocean road, stap ik om 22:00 op de Greyhound bus naar Sydney. Rond 10:00 komt deze aan in Sydney en ga ik opzoek naar het Wake Up! Sydney Central hostel :).

1. Jeanne Davies:
    2 maart 2017
    Oh bah Ellen! Laat die grote vriend maar achter in Melbourne en ik hoop dat je 'm niet meer tegenkomt de komende tijd! Geniet.... Dikke knuffel xxx
  2. Hennie:
    2 maart 2017
    Balen, maar het was te verwachten. Gelukkig is het nu weer over.
    Dat zal een mooi weekend worden, ben nu al benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Wie rijdt er ? links ...
  3. Ellen:
    2 maart 2017
    Het ging gelukkig snel over, na 3 fromirex.. Zodra ik ergens WiFi heb zal ik wat foto's gaan uploaden! Ik ga morgen even navragen of ik, zonder een internationaal rijbewijs, mag rijden. Als dat mag kunnen we alle vier rijden en anders alleen Nienke en Sabine, wat ik ook prima vind ;)
  4. Astrid:
    2 maart 2017
    Hopelijk blijft je "vriend" achter en ga jij verder met alleen maar genieten en het maken van prachtige herinneringen. Ik hoop dat je snel wat foto's kunt posten. Goede reis en rij voorzichtig X
  5. Anjo Wolters:
    2 maart 2017
    Alles klinkt, behalve je " vervelende vriend" nu al superleuk. Stuur maar snel wat foto's en blijf vooral genieten, xx