Surfersparadise

17 maart 2017 - Surfers Paradise, Australië

Vanochtend hebben we onze Suzuki Swift huur auto voor de komende twee dagen opgehaald in Brisbane. Met de auto zijn we naar Mount Coot-tha Forest gereden waar we een hike hebben gedaan naar de Simpson Falls, helaas stond de waterval droog toen we aankwamen :(. Na de teleurstelling van de waterval hebben we the aboriginal track nog gewandeld. Na Mount Coot-tha zijn we doorgereden naar Springbrook National Park, opzoek naar de Purling Brook Falls welke gelukkig niet droog stonden! Tijdens deze hike hadden we heel mooi uitzicht op Brisbane, was weer genieten! Na de sportieve dag zijn we doorgereden naar surfersparadise. Surfersparadise is mij niet tegengevallen! De esplanade hier staat vol met souvenirs kraampjes en de straten zijn druk met barretjes, echt zo een vakantie dorp! Omdat het vandaag St. Patrick's day is lopen veel mensen in het groen rond, zijn er brass bands en zijn de Ierse pubs allemaal overvol, maar de sfeer is echt top! 's avonds hebben we een Aussie whopper met ei en rode biet gegeten en door de drukke straten van surfersparadise gewandeld. Later op de avond, na het regelen van het vieste hostel so far, zijn we nog een cocktail wezen drinken in 'house of brews'.

1. Hennie:
    17 maart 2017
    het is genieten om elke dag je blog te lezen, wat een aaneenschakeling van mooie ervaringen en foto's.
  2. Brenda:
    17 maart 2017
    1 ding is duidelijk El ......... je bent echt aan het genieten. wat zal het weer saai zijn als je straks thuis weer thuis bent. dikke xxx
  3. Anjo Wolters:
    17 maart 2017
    Lieve Ellen, wat houd je ons super op de hoogte, wat een geweldige reis, nu al. Als je terugkomt, althans dat hoop ik, hebben we echt geen tijd voor dbc's, eerst maken we tijd om alle verhalen te horen, genietse maar weer, xx