Sweet goodbyes

28 februari 2017 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

En toen was de dag aangebroken, de dag van het vertrek. Tegen mijn verwachting in was ik helemaal niet zenuwachtig, had goed geslapen en was rond het middaguur klaar om te vertrekken. Na het dicht trekken van m'n voordeur en onderweg naar m'n ouders kwam de spanning los en werd ik toch een beetje emotioneel, je laat zoveel achter en je gaat een onzekere tijd tegemoet.. Samen zijn we optijd naar Schiphol vertrokken waar we lekker nog wat gegeten hebben en toen was het tijd om de bagage te droppen. Na de bagage drop werd ik verrast door de uitzwaai crew (Irene en Leonoor), heel leuk! Na een kop thee en een hoop knuffels moest ik in m'n eentje verder. Dit vond ik emotioneler en lastiger dan verwacht, in eerste instantie wilde ik het liefste terug rennen. Na de douane zag ik alleen maar blije mensen vol verwachting van de mooie reizen, en daar liep ik tussen.. Snikkend en trillend, onzeker over mijn keuze. Gelukkig trok dit gevoel langzaam weg en ben ik op het vliegtuig gestapt en aan het einde van de baan 'uitgeflikkert' door Jolien en Edwin. Het vliegtuig zelf was heel mooi en super deluxe, het nieuwste van het nieuwste: WiFi aan boord en zelfs een setje met tandenborstel, verschillende kussens en sokken! Waar een mens niet enthousiast van kan worden ;). De vlucht zelf verliep voorspoedig, de stoel naast mij bleef leeg waardoor er wat extra ruimte was. Na wat hazenslaapjes en de film 'the girl on the train' ben ik veilig geland op Abu Dhabi waar ik nu wacht op de 13 uur durende vlucht naar m'n eindbestemming voor vandaag, Melbourne.